zondag 8 september 2024

De camera op mijn nieuwe mobiel uitproberen.


 Vandaag zat ik even in de tuin

Langzaam komt er een ietwat herfstachtig gevoel

Ik gebruikte de camera op mijn nieuwe mobiel

Er zijn nog veel geheimen

Iedere keer weer iets nieuws wat de mobiel me voorlegt

Geen idee soms wat het betekent

Soms dreig ik vast te lopen

Ik doe er maar heel voorzichtig mee

Wat ik niet begrijp probeer ik te negeren

Onze vorige mobiel was zoveel simpeler

Maar deze maakt wel mooie foto's

en dat is heel wat waard


3 opmerkingen:

  1. Ze zijn mooi hoor! Ik heb een vrij oude telefoon met een simpele camera, soms zou ik wel een iets betere willen, maar vind het zonde om alleen daarom een nieuwe telefoon te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk een nieuwe telefoon. Heel wat uit te zoeken succes Geri

    BeantwoordenVerwijderen

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015