zondag 29 september 2024

Plezier met lampionnetjes.


 Gisteren had ik veel plezier van mijn lampionplantje
Eergisteren ontdekte ik ineens dat er veel lampionnetjes aan zitten
 die doorzichtig zijn geworden
Ik haalde ze eraf


Ik ben niet alleen bezig met mijn 15 minutensysteem
Ik ben me tevens sterk bewust van de (komende) herfst
Daar gingen dagen aan vooraf van "afscheid nemen van de zomer"
Hoe was het ook weer?
Ik maakte een fotocollage om me te helpen herinneren
Ik vind de overgang van het ene naar het andere seizoen altijd een beetje moeilijk
Ermee bezig zijn helpt


En nu, op weg naar de herfst

En daar helpt dit lampionplantje goed bij

Ik vind het altijd leuk om iets wat ik in de natuur vind te verbinden met 1 van mijn kaarten



De herfst komt eraan

Gisteren felle regen en wind
Vanuit een raam kijk ik op een boom
Erdoor heen groeit een struik met rode besjes
Ze maken me blij

Wat betekent de herfst voor jullie?

1 opmerking:

  1. Warmekleuren. Lage zon. Warmere kleding. Dekentje op de bank. Waarschijnlijk gewoon hier blijven al is dat nog steeds niet 200 % zeker. En door jouw open schrijven realiseer ik me dat ik totaal geen angst heb voor verandering maar er juist blij van wordt en het graag opzoek. Maar natuurlijk. Angst ken ik ook voor reizen met ooenbaar vervoer gek genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015