zondag 6 oktober 2024

Herfst en de tuin.


De tuin staat er nog steeds mooi bij, maar wel met herfstkleuren. De twee planten met blauwe bloemetjes, lobelia's zijn duidelijk op hun retour. Wat heb ik plezier van hen gehad in de zomer. Maar omdat er nog steeds bloemetjes aanzitten kan ik het niet over mijn hart krijgen ze weg te doen. 

De hoge bomen om het huis laten hun blaadjes vallen en dat betekent ze bijeen harken en in de groenbak, een leuk werkje.


Er bloeit zowaar nog een bloemetje aan de tomatenplant


Weten jullie wat bijzonder is?

Sinds ik experimenteer met mijn 15 minuten project heb ik tijd over

Een vreemde gewaarwording

Ik heb me al een paar keer afgevraagd wat ga ik nu eens doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015